$('#s3').cycle({
    										fx:     'fade',
    										speed:   100,
    										timeout: 16000,
    										next:   '#s3',
    										pause:   1
											});
										
									
Nejprve třída do 1600 ccm

Auto s pohonem čtyř kol. Motor Suzuki 1000. První seznámení s pojmem "autocross" se vším co k tomu patří.

V roce 2012 závody "amaterů" i na republikových tratích.

Humpolec, Nová Paka, Poříčí nad Sázavou, Sedlčany .

Druhý pokus. Rok 2013

Zapůjčené auto s pohonem čtyř kol. Motor Kawasaki 1200.

Jeden "pokus" v závodě seriálu MMČR v Dolním Bousově.

Přes nemalé vynaložené finační prostředky se auto nepodařilo pro závod připravit, tak aby bylo konkurence schopné

Problém s elekronikou bez potřebného výkonu .

Rok 2015 třída do 4000 ccm

Autocrosový speciál s pohonem čtyř kol. Motor Audi A8.

Nový začátek opět provází technické problémy. "Skryté závady" již časem prověřeného speciálu.

Rozvody, brzdy, spojka, převodovka.

Test v Humpolci a neúspěšný návrat na tratě MMČR, tentokrát v Nové Pace

Historie - Autocross

Povondra Jaroslav, konstruktér , závodník, manažer

V počátcích autocrosu u nás vládly dvoudobé motory a auta s pohonem čtyř kol.

Jako jezdec je považován za jednoho z průkopníků českého autocrossu. Stal se prvním českým vítězem závodu Evropského poháru

V letech 1973 a 1976 se stal Mistrem ČSSR, v letech 1972, 1977, 1978 byl druhý.

										$('#s6').cycle({
											fx:     'scrollUp',
											timeout: 16000,
											delay:  -2000
											});
										
									

Elis

Naše Bengálská kočička. *17.11. 2011

Odkaz Wikipedia

Elis
										$('#s5').cycle({
    										fx:     'fade',
    										speed:   100,
    										timeout: 16000,
    										next:   '#s5',
    										pause:   1
											});
										
									
Duben
30
úterý